← Zpět na reference

Případová studie

GREENLUX

Česká firma Greenlux s.r.o. se zaměřuje především na prodej technických, podlahových a LED svítidel. Společnost používala server, kterému končila záruka, a zároveň přestával zaměstnancům vyhovovat kvůli nízkému výkonu. Proto se vedení společnosti rozhodlo pro upgrade serveru, který jsme jako vždy provedli za pouhý víkend.

NEVYHOVUJÍCÍ VÝKON SERVERU

Řešení, na kterém firma provozovala informační systém ERP I6 naprosto nevyhovovalo požadavkům na výkon. Server měl nedostatek operační paměti a pomalé pevné disky. Tyto dva faktory výrazně ovlivňovaly chod serveru, který všem zaměstnancům spíše přidával starosti, než aby jim pomohl s pracovní produktivitou. Problémovým faktorem bylo i nelicencované a zastaralé emailové řešení Ice Warp, které bylo bez nových aktualizací.

RYCHLEJŠÍ PRÁCE V INFORMAČNÍM SYSTÉMU A OUTLOOKU

Projekt jsme realizovali v několika krocích. Nejdříve jsme nakoupili nový server a přizpůsobili jsme jej přímo pro práci s informačním systémem I6, ve kterém zaměstnanci nyní pracují rychleji a bez prodlev. Navrhli a realizovali jsme e-mailové řešení přes Kerio Connect, které umožnilo rychlejší práci v MS Outlook, více zabezpečilo e-mailovou komunikaci a vyřešilo problém se spamem.

Kromě zrychlení serveru jsme mysleli i na práci s daty a zálohy. Vytvořili jsme novou souborovou strukturu a nasadili zálohovací software Veeam. Servery jsou pravidelně zálohovány a to včetně uživatelských dat, která jsou oproti původnímu řešení v bezpečí.